biuro rachunkowe toruń

Jak reklamować biuro rachunkowe?

Na rynku usług księgowych jest coraz większa konkurencja. Jednocześnie, zapotrzebowanie na tego typu usługi cały czas rośnie. Wiele firm z sektora MŚP rezygnuje z zatrudniania własnej księgowej na rzecz usług zewnętrznych. Z tzw. outsourcingu księgowego korzystają również stowarzyszenia czy fundacje. Cały czas powstają również jednoosobowe czy niewielkie firmy, wiele osób rozpoczyna współpracę z dużymi sieciami na zasadach umowy agencyjnej (w miejsce tradycyjnego etatu).

Księgowość może więc okazać się naprawdę intratnym pomysłem na biznes.

biuro rachunkowe toruńBiura rachunkowe, które dopiero stawiają swoje pierwsze kroki na rynku, muszą jednak zadbać o reklamę. Nie warto liczyć na to, że biuro rachunkowe już w pierwszym miesiącu działalności zacznie przynosić zyski (chyba, że mamy już zapewnionych klientów). Najlepszym pomysłem jest więc rozpoczęcie pracy na własny rachunek dopiero wtedy, gdy mamy odłożone pewne oszczędności. To pozwoli nam skupić się na jakości i świadczyć usługi księgowe bez obaw o to, ile zarobimy na wykonaniu każdego rozliczenia. Najlepszą reklamą dla księgowej będą bowiem rekomendacje zadowolonych klientów. Warto zwrócić bowiem uwagę na to, że usługi rachunkowe są specyficzną branżą i przedsiębiorcy najczęściej udają się do biur, które ktoś im polecił.
Ważną kwestią jest przygotowanie przejrzystej strony internetowej. Należy zaprezentować na niej nasze biuro rachunkowe, napisać kilka słów o sobie, które wzbudzą zaufane klientów oraz dokładnie przedstawić zakres świadczonych usług. Najlepiej zainwestować również w pozycjonowanie witryny, poszukać branżowych katalogów, gdzie będziemy mogli promować nasze usługi.

Źródło.