Kratywne CV do agencji public relations

Wszyscy wiedzą jacy kandydaci poszukiwani są stanowisko specjalisty do spraw public relations. Musi być to osoba, która ukończyła studia na konkretnym kierunku a także posiada wiedzę oraz doświadczenie. Nie każdy, kto spełnia te wymagania dostaje prace. Spowodowane jest to faktem oceny życiorysu już w momencie jego wysyłania do pracodawcy. Gdy tylko otwiera kolejne, takie samo curriculum vitae nie oddzwania. Wyciąga wniosek, że tej osobie brak kreatywności.

Kariera w public relations zaczyna się od przekroczenia bariery

agencja pr warszawaDlatego też aplikując na takie bądź podobne stanowisko trzeba zaproponować coś nowego, innowacyjnego. W sieci można już znaleźć wiele generatorów nowoczesnych życiorysów. Za niektóre trzeba nieco zapłacić, jednak każdy z pracodawców zwróci uwagę na coś zupełnie nowego, innego. Wielu z nich ceni także inicjatywę własną a nie kolejny frazes wyjęty ze szkolnego zeszytu. Kandydaci coraz częściej zamiast tradycyjnych listów motywacyjnych wolą wysyłać krótkie wiadomości wideo. Dzięki temu pracodawca może od razu zobaczyć kandydata, stwierdzić czy ma prezencje a także czy jego prezentacja jest szczera czy po prostu dobrze nauczona na pamięć. Wielu wysyła także prezentacje w specjalnych programach komputerowych. Na nich najczęściej znajdują się propozycje kampanii reklamowych porozdzielane na poszczególne etapy. Widząc próbkę pracy, pracodawca może podjąć decyzję o zaproszeniu kandydata na rozmowę, bądź odrzuceniu jego aplikacji. Należy jednak pamiętać, że życiorys to nie bazarek.

Nie potrzeba tam wielu kolorowych elementów, aby wyglądał jak wyjęty z bajki. Trzeba zachować umiar tak, jak we wszystkim. Wtedy to istnieje znacznie większa szansa na otrzymanie telefonu i zaproszenie na kolejny etap rozmowy, a co za tym idzie na nowe wyzwania. 

Sprawdź publicdialog.pl ofertę