Księga identyfikacji dla firm

Do poprawy wizerunku firmy potrzebny jest magazyn identyfikacji wizualnej. co to jest? Zbiór zasad prawidłowego wykorzystania logotypów. Korzystają z nich projektanci, graficy, specjaliści od marketingu i PR. Książki z logotypami można tworzyć w formacie papierowym i cyfrowym (w dużej mierze w zależności od rodzaju prowadzonej działalności).

Identyfikacja wizualna marki

księga identyfikacji wizualnejWażne jest, aby księga identyfikacji wizualnej była funkcjonalna i napisana przystępnym językiem. Musisz przewidzieć wyzwania związane z drukowaniem lub cyfrową wysyłką logo. W obu przypadkach znak graficzny musi być czytelny, a jednocześnie prosty i oryginalny. Dzięki temu klienci zapamiętają go na dłużej. Książka z logo zapewnia jednolitość obrazu. Wiemy już, czym jest księga identyfikacji wizualnej, ale po co jej potrzebujemy? Docelowo rozwiązanie sprawi, że Twoja firma będzie rozpoznawalna wśród konsumentów. Carla Cook, kierownik blogów w HubSpot, mówi, że świadomość marki zwiększa zaufanie klientów. Co zawiera księga identyfikacji wizualnej? Niezależnie od tego, czy tworzysz mini księgę marki, opis lub logo jest koniecznością. Pomaga to lepiej zrozumieć wizję i misję marki oraz ułatwia grafikom tworzenie niestandardowych projektów. Aby zilustrować, jak wygląda dodawanie księgi podpisów, posłużę się przykładem, który najlepiej oddaje naturę problemu. Podstawowa wersja logo to najważniejszy element identyfikacji wizualnej. Jest również wyposażony w mini brandbook. Znak graficzny marki występuje w wersji poziomej i pionowej na jasnym i ciemnym tle (tzw. liczniki). Rozszerzona księga znaku zawiera również alternatywne wersje logo. Dokument zawiera wszystkie zatwierdzone znaki, między innymi monochromatyczne, szare i z hasłem. Księga znaku przedstawia również strukturę logo oraz szczegółowe wymiary poszczególnych części. Rozszerzona księga znaku zawiera więcej opisów słownych. Przez pole ochronne logo należy rozumieć przestrzeń wokół logo, której nie należy naruszać. Gwarantuje to, że Twoja grafika będzie wyglądać świetnie bez względu na wybrany rodzaj nośnika. Twoja księga znaku powinna zawierać informacje o dokładnych kolorach Twojego logo. Dane prezentowane są w wersjach CMYK, RGB, Panton, ORACAL i RAL. Jeśli chcesz, aby Twoja firma szybko się rozwijała, księga znaku bardzo Ci w tym pomoże.

Dzięki temu organizacja nabiera spójnego charakteru, któremu ufają klienci. Skupienie się na spójnej prezentacji Twoich zdjęć pomoże Ci wyróżnić się na tle konkurencji. Księga Identyfikacyjna sprawi, że Twoi klienci uznają Cię za eksperta i zaufają Ci. Z czasem spowoduje to wzrost sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku.