przypinki

Przypinki i inne akcesoria dla klientów

To jak postrzegają nas nasi klienci ma duże znaczenie i wpływ na to czy jeszcze skorzystają z naszych usług. Warto jest zatem lekko ich przekupić drobnym upominkiem oferowanym na przykład stałym klientom czy przy zakupie powyżej jakiejś kwoty.

Pomysły na gadżety dla klientów – przypinki

przypinkiRaz jest to miły akcent, dzięki któremu nasza firma lepiej będzie się kojarzyła konsumentom, a po drugie zachęci ich do pozostawienia nieco większej gotówki. Pomysłów jest wiele od drobniejszych i mniej kosztownych po większe i wymagające pewnego nakładu finansowego. Standardem są takie gadżety jak długopisy z nadrukiem, albo fotomagnesy, smycze z logo firmy czy przypinki. Są to rzeczy praktyczne bowiem długopisów nigdy nie za mało, fotomagnes można umieścić na lodówce, a pod nim karteczki z informacjami, przypomnieniem czy listą zakupów, natomiast smycz z pewnością ułatwi szukanie kluczy w torebce. Natomiast dla klientów z którymi planujemy dłużą współpracę świetnie sprawdzi się kubek ze zdjęciem logo naszej firmy. Poza tym może on być prezentem dla pracownika, który ostatnio się przyczynił do rozwoju firmy bądź bardziej niż inni zaangażował się w jej działanie. Pamiętajmy, że głównie chodzi tu o zrobienie dobrego wrażenia niż o sam prezent.

Upominek ma wywołać bowiem pozytywne uczucie w obdarowanej osobie, które wzmocni sposób na zatrzymanie go na dłużej. Natomiast to co będzie pracować na skłonienie go do zakupu bądź skorzystania z usługi to reklama oraz jakość oferty.